رئال مادرید
رئال مادرید
اخرین اخبار رئال مادرید/بهترین کلیپها و مستندهای زندگی بازیکنان فوتبال

پنجشنبه, 21 دی 1391 ساعت 03:03

مرجع خبري رئال مادريد : سرجیو راموس پس از دریافت کارت زرد دوم اخراج شد اما پس از دریافت کارت قرمز ، آیزا گامز ، داور بازی توهین شدید او را گزارش کرد که شاید منجر به محرومیتش شود  
داور در گزارشش نوشته است :"سه بار این جمله را تکرار کرد :" خجالت بکش !" دو بار این جمله را به من گفت و وقتی داشت به رختکن می رفت به کمک داور گفت :" همیشه همین بوده است . خجالت آور است . " و این جمله را دو بار تکرار کرد . "
این بازیکن در کنفرانس مطبوعاتی گفت :" در مورد داوری صحبت نمی کنم . همیشه همین بوده است . در مورد اخراجم نظر دیگری نمی دهم اما عصبی شدم چرا که همیشه در بازیهای حذفی یکی از ما را اخراج می کنند . فکر نمی کنم که اخراجم عادلانه نبود و دوربین ها می توانند قضاوت کنند . خوشبختانه تیم صعود کرد و سال را خوب شروع کرد . "
وی در تمجید از رونالدو گفت :" حالا در لالیگا باید تلاش کنیم که فاصله را کم کنیم . غیرممکن نیست و رئال موظف است که چنین کاری انجام دهد . کریستیانو خوب ب و خوشحال بود و امیدوارم همین گونه ادامه دهد . از نظر من در دنیا بهترین است و لایق تشویق شدن بود . هر کس ممکن است که در لحظه ای هو شود اما مورینیو محبت بازیکنان تیمش را دارد . نیمکت نشینی کاسیاس تصمیم فنی بود . حالا باید خود را وقف بازی کنیم . "


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:, توسط ناصر حمیدی